چرا نوتری پاد تولید کننده بهترین مکمل های دارویی است؟ 

نوتری پاد با تولید انواع مکمل های دارویی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و علاوه بر آن دانش علمی بسیار بالای خود سعی نموده است بهترین مکمل های دارویی را برای سلامت و تقویت بدن تولید نماید. در دنیای امروز بسیاری از شرکتهای داخلی و خارجی در زمینه تولید مکمل های دارویی قدمهای بزرگی را بر داشته اند تا بتوانند کمبود ویتامین ها و سایر مواد معدنی را برای بدن ما انسان ها جبران نمایند و یکی از این شرکتها شرکت پاد جندی شاپور است که با برند نوتری پاد سعی نموده است بهترین محصولات و مکمل های دارویی را در دسته بندی های متنوعی که هر کدام از این دسته بندی ها به صورت تخصصی در جهت برطرف نمودن و یا جبران کمبود مواد معدنی و ویتامین هایی است که بر روی همان بخش بدن تاثیر گذار هستند، را تولید نماید. 

این برند با تولید مکمل های سلامت و و رزشی توانسته است به عنوان یک برند ایرانی محصولات خود را به سایر نقاط جهان صادر نماید که مورد استقبال  آن کشورها نیز قرار گرفته است. امروزه محصولات و مکمل های دارویی نوتری پاد توسط برترین شرکت های توزیع و پخش دارویی در تمامی داروخانه ها توزیع میگردد و علاوه بر آن بسیاری از مصرف کننداگن این مکمل ها توانسته اند موارد مورد نیاز خود را از این محصولات به دست آوردن و بسیای از پزشکان و متخصصین پزشکی در ایران مکمل های دارویی نوتری پاد را به عنوان یکی از بهترین مکمل های موجود در بازار ایران برای بیماران خود در نظر گرفته و به آن ها تجویز می نمایند.

مکمل های دارویی چگونه محصولاتی هستند و چه اهمیتی دارند؟

  • تغذیه مناسب نقش بسیار مهمی در سلامتی انسان دارد. این امکان وجود دارد که با تغذیه صحیح تمام نیازهای انسان تامین شود، اما گاهی شرایط جسمی یا نوع عادات تغذیه ای یا میزان دسترسی به مواد غذایی مطلوب به ما اجازه نمی دهد که تنوع و میزان مواد غذایی مصرفی به گونه ای باشد که تمام نیازهای ما برطرف شود. از طرفی در بعضی دوره ها (مثلا در زمان بارداری، در سنین رشد و کهنسالی) ممکن است نیاز بدن به برخی از مواد غذایی به ویژه ریز مغذی ها همچون ویتامین ها و مواد معدنی افزایش یابد. در چنین شرایطی کمک گرفتن از مکمل های تغذیه ای روشی مناسب برای رفع نیاز بدن به این مواد است. 
  • عموما پزشکان، مکمل های دارویی مناسب را برای مراجعین خود تجویز می نمایند، اما ممکن است خود افراد نیز از طریق مشاوره با افراد متخصص یا داروساز و با افزایش دانش خود در خصوص مکمل ها محصولات متناسب با نیازهای خود را تهیه نمایند.

انواع مکمل های دارویی چه کاربردهایی ممکن است داشته باشند؟

  • مکمل های دارویی موجود در بازار تنوع بسیار بالایی دارند . برخی از مکمل ها مناسب برای استفاده عموم افراد هستند و به ارتقاء سلامت عمومی ما کمک می کنند.
  • برخی دیگر از مکملها جهت کاربردهای خاص مرتبط با تقویت سیستم ایمنی، حمایت از استخوان و مفاصل، تقویت پوست و مو و ناخن یا دیگر سیستم های بدن ساخته و عرضه شده اند.
  • برخی از مکملها نیز جهت کمک به تناسب اندام و تنظیم وزن یا برای مصرف توسط ورزشکاران ساخته و عرضه شده اند.
  • تمامی این مکملها در صورتی که با دانش کافی و متناسب با نیازهای فرد مصرف شوند به سلامتی فرد کمک می کنند.

مکمل های دارویی را از کجا و به شکل تهیه کنیم؟

  • مکمل های دارویی ممکن است در فروشگاههای نا معتبر یا غیر قانونی عرضه شوند یا از طریق کانالهای غیر رسمی و بدون نظارت وزارت بهداشت و درمان به کشور وارد شوند. ممکن است نظارت کافی بر توزیع اینگونه محصولات وجود نداشته باشد و حتی این محصولات غیر اصیل یا به اصطلاح تقلبی باشند. توجه داشته باشید تنها مکان مناسب جهت خرید مکملهای تغذیه ای، داروخانه های زیر نظر دکتر داروساز هستند.
  • اغلب مکمل های دارویی موجود در بازار به صورت OTC ( بدون نسخه) نیز در داروخانه ها عرضه می شوند که البته داروخانه و مسئول فنی آن بر روش مصرف و هشدارهای لازم در حین مصرف تاکید خواهند کرد. در حال حاضر برخی از داروخانه ها ضمن نظارت دکتر داروساز محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز عرضه کرده و به فروش می رسانند.
  • در صورت داشتن اطلاعات و دانش کافی و شناخت مکمل مورد نیاز بدنتان می توانید مکمل مورد نیاز خود را ضمن گرفتن مشاوره از طریق این داروخانه های انلاین نیز تهیه کنید.
  • در حال حاضر تولیدکننده های داخلی با توجه کامل به اصول GMP ضمن تهیه مواد اولیه از منابع مطمئن و ارزیابی آنها، محصولات بسیار باکیفیت و با اثربخشی معادل با برندهای خارجی با قیمت بسیار مناسبتر از برندهای وارداتی را تولید و عرضه می کنند.
  • نوتری پاد که زیرمجموعه ای از هلدینگ پاد جندی شاپور است با بهره گیری و توجه به اصول کنترل کیفیت و با بهره گیری از توانمندی های جوانان متخصص این مرز و بوم در این مهم گام برداشته است. استفاده از چنین محصولاتی نسبت به محصولات وارداتی که به صورت قاچاق و بدون نظارت وزارت بهداشت وارد و توزیع می شوند، قطعا ارجح است.
  • مکملهای نوتری پاد در حال حاضر در چند حوزه اصلی تولید و عرضه شده اند.

این مکمل ها از نظر کاربرد به این شکل قابل تقسیم بندی هستند:

مکمل‌های پوست، مو و ناخن
مکمل‌های استخوان و مفاصل
مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی
مکمل‌های سیستم اعصاب و عضلات
مکمل‌های ورزشی و بدن‌سازی

البته این تقسیم بندی مطلق نیست و مکمل های دسته بندی شده در ارتباط با یک سیستم بدن ممکن است برای اعضا و سیستم های دیگر بدن نیز اثرات مفیدی داشته باشند.

برخی از مقالات نوتری پاد